Veelgestelde vragen
Alle veelgestelde vragen en antwoorden op een rijtje!

Bestelling & levering.
Bij Koopjekabels.nl betaal je geen verzendkosten voor een zending met briefpost naar Nederland & België.
Indien je de bestelling voor 17:00 afrondt, wordt jouw bestelling de volgende werkdag geleverd.
Wij streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat je bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen van je bestelling de bestelling te annuleren. Je kunt je bestelling na ontvangst uiteraard wel bij ons retourneren.

Betalingen.
Je kunt jouw bestelling via verschillende betaalmethoden betalen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen.
Stap 1: Kies een product uit op Koopjekabels.nl.
Stap 2: Plaats het product in het winkelmandje.
Stap 3: Ga naar het winkelmandje en vul bij “kortingscode” jouw kortingscode in. Dit is een uitklapmenu onderaan het winkelmandje.
Stap 4: Reken de bestelling af.
Stap 5: Houd je brievenbus in de gaten, uw bestelling is onderweg!
Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van jouw bestelling. Mocht je een nieuwe factuur willen ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij sturen je graag de factuur nogmaals toe.

Garantie & Retourneren.
Je kunt jouw bestelling binnen 30 dagen retourneren. Na ontvangst ontvang je binnen 5 werkdagen je aankoopbedrag terug.
Retour kosten zijn voor eigen rekening.
Bij ontvangst van beschadigde/incomplete artikelen worden deze kosteloos vervangen als je binnen 5 werkdagen contact opneemt met de klantenservice.